andra inlagget idag

Omg jag ar lite nervos nu. Ska snart upptrada med drama klassen infor hela skolan eller iaf for mer an halva skolan eftersom nagra fa klasser kommer ha prov sa dom kan inte komma och kolla. Onska mig lycka till =).

Jag var precis downtown och stangde mitt amerikanska visa kort som jag anvant har och stangde aven mitt gymkort :(:( Det ar sa nara nu! En vecka kvar, eller en vecka och en dag. Nar jag gick tillbaka till skolan gick jag extra sakta och bara kollade pa allt, la marke till saker jag inte sett forut. Jag kommer verkligen sakna allt, jag alskar lilla Petaluma. Downtown, min skola, manniskorna. Det har har verkligen blivit mitt hem. Jag vet vart allt finns, hittar overallt och kanner manniskorna. Usch Usch Usch!!!! Nu ska jag kaka min footlong macka fran Subway och umgas med mina kompisar som precis slutade sin lektion. Bye <3


Kommentarer
Postat av: Ea la fea

Åååh älskling<3 saknar så otroligt mycke nu , käns som jag kommer att ha svårt att nå upp till dina krav när du kommer för att du har haft så kul i petaluma!! Förstår att du känner att du lämnar allt men de gör du inte . Du o jag kommer tillsammans åka dit och träffa hela din familj och åka shoppa mm.. Tro inte att de är glömt föralltid! Och när du kommer hem så kommer du sakna USA men de är för att de e så anorlunda en här

men hade du för evigt vart fasst i USA hade du saknat Sverige lika mycket ja lovar.. Alla här kommer vara så överglada att få träffa dig dina bröder din mamma pappa , vänner Och framförallt JAG .. Du kommer höra lilla wiliam prata , allt kommer va underbart.. Lovar att vi åker dit o hälsar på efter sommarn om du vill!! Saknar dig massor och tills vi ses vet du att ja tänker på dig varje dag ! Massor verkligen de e tomt mycke tomt utan dig <3 många pussar o kramar Ea

2010-06-02 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0