GRADUATION, GRADUATION, GRADUATION!!!!!

Kan inte skriva ngt nu för jag ska på graduation partyyyys!!!!!!!!! jag kom precis hem från skolan, vi hade lunch där och sen hade vi practice inför graduation som är IMORGON!!! omg jag kan inte fatta att det är imorgon.

Iaf ni undrade hur min drama uppvisning gick. Det gick bra, eller jag tyckte inte att jag personligen var bra men i helhet var uppträdandet bättre än vad jag väntat mig och våran lärare sa att det var en av dom bästa showerna han sett i sina 20 år som lärare. =)

Bye!! SES SNAAAAAAAAAAAAAAART :D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: mormor

Hallåjsan lilla gumman,

Nedräkningen har börjat, bara 3 dagar kvar.

Förstår att det känns hemskt tråkigt att lämna det underbara livet du haft där. Men kanske längtar du lite hem i alla fall. Vi längtar efter dig!!!

Vi ses snart - stor kram från mormor.

2010-06-07 @ 12:37:20
Postat av: Moster

Småååbeeeen!!!!!

puss puss puss :)

2010-06-07 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0