mamma, pappa....kan vi köpa hästar =)

Igår åkte jag och Abby till Reillys hus efter skolan för att rida på deras hästar en sista gång. Det var lika underbart den här gången. Jag har aldrig varit ett stort fan av djur men att gallopera på öppna fält och rida i skogen är nog bland det härligaste som finns.

Dom hade även 4 nyfödda hundvalpar på gården, jättesöta =)



Imorgon är sista skoldagen =(=(=( bröt ihop i skolan idag så vet inte hur jag ska klara morgondagen :S kommer bli ännu svårare. Jag hade iaf en bra skoldag idag. Sista gången jag hade drama och istället för att göra ett test som alla andra klasser gjorde hade vi en rave fest i matsalen haha. Käkade pizza, massa chips och drack läsk. Jag kommer sakna den klassen trots allt <3

Marissa <3

Marissa, jag, Rocio och Crystal, mina drama tjejer <3<3<3

Crystal

Pizzaaaa

My little mexican girl <3


Jeff!


Jag och Morgan

Paaaarty!!

Ni kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta! <3

Efter skolan idag gick jag downtown med Shannon och umgicks med henne och hennes kompisar utanför Phoenix. Vill umgås med ALLA nu innan jag åker men det är svårt att hinna med allt. Kommer sakna den tjejen! Nu ska jag på middag och skolavslutning på Sandys skola. Pussaaar =)

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Sara!

Tänkte bara berätta för dig att varje gång William ser ett flygplan pekar han på det och säger "saja komma flyplanet". Då säger jag att sara kommer med flygplanet nästa vecka. Då skakar han på huvudet och säger "inte det flyplanet, nässa vecka saja komma flyplanet".

Massor med kramar från oss!

2010-06-04 @ 08:56:48
Postat av: Anonym

Jaa, hästar ska vi ha!!!! Jag tänkte att vi tar väl några ankor också när vi ändå håller på :):):):)Tänk att vi inte kommit på detta tidigare......

Längtar efter dig!

Puss,

Mami

2010-06-04 @ 12:12:47
Postat av: Pappa

Hej Sara! Kul med alla kort som du lägger upp. Kanske kan vi ha några hästar i garaget eller i friggeboden. De kan ju beta på gräsmattan så slipper vi att klippa den. Grannarna kanske vill att de ska beta av deras gräsmatta med. Du får fråga de när du kommer hem!

Hur gick dramauppvisningen?

Vi ses snart!

Puss! Pappa.

2010-06-04 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0