Senior PRANK

Ar hemma igen, eller kom hem igar kvall men hade inte tid att uppdatera. Det var faktiskt roligare uppe i skogen an vad jag trodde att det skulle bli. Det var sa otroligtvackert dar, med vattenfall och hoga berg. Vi hade riktigt fint vader ocksa sa jag kunde ligga ute och sola lite :). Jag fiskade och fick EN fisk, papa (Sandys pappa) var sa stolt over mig haha... och jag ocksa, tror det var min forsta fisk nagonsin. Forutom fiskningen gjorde vi inte sa mycket. Kollade pa filmer, spelade biljard, akte runt och tog det mest lugnt. Juste vi kollade pa de stora red woods ocksa, gigantiska trad! Har nagra bilder fran helgen som jag lagger upp nar jag kommer hem, kan inte gora det nu eftersom jag sitter i skolan.

Jag kom hem fran stugan vid fem tiden igarkvall och direkt nar vi kom hem ville jag och Abby gora ngt eftersom vi suttit i bilen hela dagen. Sa hon och jag akte till Mi pueblo (en restaurang downtown) och kakade mexikansk mat som vanligt. Bara hon och jag, det var sa mysigt. Det ar inte ofta bara hon och jag gar ut pa middag men vi forsoker att spendera all tid jag har kvar har tillsammans. Efter middagen akte vi bara runt lite och kollade om ngt roligt hande i Petaluma vilket det inte gjorde sa vi akte hem. Nar jag kom hem hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning for jag skulle sova i skolan... Varje ar gor alla seniors nagot "bus" (kommer inte pa ett battre ord). Forra aret hogg dom ner ett trad pa skolgarden och kastade ned det i skolans pool. Dom slappte aven ut 100 tals moss i korridoren och hallde gulsfiskar i toaletten och en kille sprang naken pa skolgarden, m.m... vet inte allt dom gjorde men iaf. Sa i ar skulle vi talta pa skolgarden och nar alla yngre elever skulle komma till skolan skulle vi vakna upp.

Sa jag gjorde mig redo for att talta, men var inte saker pa om det skulle handa eller inte for folk var osakra pa om dom ville sova ute och det var ett ganska trakigt prank om man jamfor med de gamla seniors. Abby korde mig iaf till skolan runt tio tiden pa kvallen for att se om folk var dar eller inte. Det var helt tomt nar jag kom dit sa jag motte upp DJ vid skolan och umgicks med honom istallet och Abby motte upp hennes kompis.

Efter ett tag ser vi en stor truck komma med hela flaket full med farbajs. Haha det var nagra seniors som hallde ut allt pa rektorns parkeringsplats och korde ivag haha. Gick forbi dar imorse och skolan hade ringt en traktor som kunde komma och ta bort allt. Det var sa mycket bajs och det stank utanfor hela skolan hahaa. Det ska bli kul att se vad mer som kommer komma den har veckan. Folk kommer sakert gora saker hela veckan. Jag vill ocksa gora ngt men vet inte vad, nagra tips?? :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0