goodmorning!

Sitter i skolan helt dyngsur. Varfor ar det finare vader i Sverige just nu an har i Cali?! Vi har haft regnigt och kallt hela veckan, jatteirriterande. Ja och Stephen var sena imorse ocksa sa det fanns inga parkeringsplatser nara skolan, sa jag fick ga i sporegnet. Vill bara ga hem nu och ta en varm dusch men jag har inte ens borjat skolan an, sa far vanta nagra timmar.

Min forsta lektion idag ar drama och det ska faktiskt bli kul. Jag borjar gilla den klassen mer och mer, speciellt nu mot slutet. Vi haller pa och ovar pa varan forestallning (?!... heter det forestallning?) som vi ska ha nasta vecka och det ar faktiskt roligt! Efter drama har jag engelska och vi kollar bara pa film i engelskan just nu sa det ar ocksa chill. Sen kan jag ga heeem!! =)

Jag vill beratta ngt mer men vet inte vad jag ska skriva om.... AH jag har inte skrivit om min Prom kvall an. Okej har kommer en hel novell for er som orkar lasa:

Prom night:
Jag och Lea gjorde oss i ordning tillsammans i mitt hus. Blev fragad om jag ville komma till min kompis hus och gora mig iordning men kanns skonare om jag har alla mina saker pa plats ifall jag skulle angra mig med ngt eller sa. Iaf sa jag var hemma. Runt sex korde Sandy, Abby och Pat mig och Lea till Beckys hus dar alla som skulle aka med partybussen samlades for att ta massa kort och kaka gott innan vi skulle aka. Jag vet inte hur manga vi va, kanske 22 stycken i bussen eller ngt sant. Nar vi kom fram till Beckys hus var alla redan dar eftersom jag och Lea var lite sena. Vi hann iaf ta nagra kort och kaka lite jordgubbar och kakor innan bussen kom vid halv sju.

Jag vet inte varfor vi hade bestallt bussen sa sent, varfor vi ville ha den dar klockan halv sju nar Prom borjade klockan sju och det tar minst en timme till San Francisco nar det ar trafik. Bussresan var minst lika rolig som sjalva prom och jag ar sa glad att vi bestallde den. Vi pumpade hog musik, drack cider och alla sjong och dansade i mitten av bussen. Nar vi kom in mot San Francisco stog folk pa gatan och vinkade till oss och vi korde forbi och dansade och vinkade i bussrutan haha det var sa kuuuuuuuul!!! Alla var sa glada och stamningen var pa topp!!

I San Francisco fick vi panik. Vi visste att vi skulle ha prom i cityhall men den stora hallen har 4 olika ingangar och vi kunde inte hitta den ratta. Vi visste att dom stangde dorrarna och inte slappa in mer folk klockan 8 och klockan var 7.45 nar vi fortfarande akte runt och letade efter den ratta ingangen. Jag trodde helt arligt att vi skulle missa allt. Tror vi hittade ratt precis i tid. Alla var redan pa plats vid matborden nar vi kom in haha. Alla var sa fina och allt var sa glamorost. Hallen som dansen var i var sa vacker! Bade fran insidan och utsidan. Nar vi kom in stod folk med smoothies och valkomstdrinkar innan vi kom till middags buffen. Nar folk blev klara med maten gick dom till dansgolvet och fler och fler borjade dansa. Breve dansgolvet fanns ett bord med frukt och bakelser och en STOR choklad fontan att dippa alla frukter i. Gissa om jag var i paradiset!

Vi dansade hela kvallen och mitt upp i all dans blev prom king&queen framrostad. Det var sa gulligt, alla stod runt omkring dem och de dansade i mitten av den stora trappan som ni sag pa bilderna.

okej hinner inte skriva mer nu, fortsattning foljer.... hih =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0