Hur säger man hejdå?

Jag börjar verkligen närma sig slutet. Folk jag inte ser så ofta kramar mig extra hårt när vi skiljs åt ifall det skulle vara sista gången vi sågs, lärare berättar att det har varit kul att ha mig här, folk skriver hejdå hälsningar i min yearbook, jag, Sandy och Abby sitter och gråter vid middagsbordet... 15 dagar kvar, jag vet inte hur jag ska hantera det här, jag går runt med ont i magen hela tiden. Jag får panik, panik, panik, panik! På kvällarna ligger jag och skriver på mitt avskedsbrev till familjen (jag vill börja i tid eftersom jag kommer vara så upptagen nu framöver) och det gör ju inte situationen lättare.

Ville bara skriva av mig lite. Jag har fått min yearbook föresten =) Alla utbytesstudenter har en hel sida men sidan är nästan bara täckt med bilder på mig haha och inte på dom andra utbytesstudenterna. Synd om dom! =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stackare. Du grät nät du åkte från Sverige och kommer kanske att gråta ännu mer när du lämnar USA. Men mellan gråten så har du haft det ruskigt kul. Puss. Pappa

2010-05-26 @ 12:45:11
Postat av: Anneli

Jag kan försöka trösta dig med att mycket kommer finnas kvar. Jag var utbytesstudent i USA för tio år sen. Åkte tillbaka och hälsade på två år efter att jag kommit hem och träffade då massor av folk från mitt år och bodde med min värdfamilj igen. Min värdfamilj har varit och hälsat på i Sverige och nu i sommar ska jag på min klass 10-års reunion och umgås med värdfamilj och vänner igen. Mycket är givetvis annorlunda men folket finns där. :)

2010-05-26 @ 17:48:43
URL: http://anneli1983.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0