Life changes and its never easy

Idag började dagen så bra. Jag var snabb på morgonen och jag och Abby åkte till Subway och käkade frukost eftersom man fick gratis frukost där imorse. Efter det åkte jag till skolan och mötte upp med Kara och lite andra människor. Kara bestämde sig för att strunta i hennes klass och gå till downtown med mig iställer, så vi gick och käkade ännu mer gratis frulle på Subway. Satt ute i solen och bara pratade. Min första lektion som var drama var helt ok den som oftast är en pain in the a**. Vi övade på våran play som vi ska spela upp om två veckor för hela skolan. Min sista lektion var också bra hade sjuktkul med Hanah och Lukas. Vi satt bara ute i solen och gjorde allt förutom pluggade engelska.

Efter skolan kommer vändpunkten av min bra dag. Jag stog och pratade med Lea och Kim och helt plötsligt säger Lea "kolla vem som är bakom dig". Jag vänder mig om och ser DJ gåendes med sin arm runt sitt ex.... Nu vet jag varför han inte har hört av sig på två dagar. Det gjorde mig så aaaarg, jag gillade honom. Vi dejtade?!?! och där gick han med sitt ex. Han kollar på mig och vinkar men jag vänder honom ryggen. En sekund efter får jag ett sms från honom där det står "we are dating again". Åhhhhhh!! och jag då??
Men det var kankse lika bra eftersom jag ändå åker hem snart. Men ändå...

Bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: camilla

åh vilken idiot!

2010-05-12 @ 10:02:26
Postat av: moa

:( <3

2010-05-12 @ 15:20:47
Postat av: Mamma

Men det var väl bra. Annars hade du deppat när du ska hem och bla bla bla. Upp med hakan och kolla in något nytt:)



Pussinuss,

Mami

2010-05-12 @ 17:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0