Neondance!!! =D

Jag gick till neondansen tillslut. Vart massa krångel och jag visste inte vem jag skulle gå med eftersom jag bestämt med massa olika. Slutade med att jag åkte ensam och ställde mig i kön. Visste att jag skulle träffa massa människor där. Det var så mycket folk där, aldrig sett the phoenix så full proppad. Alla var där verkligen. Massa från min skola och från min organisation. Det var riktigtkul. Dansade och svettades hela natten... vid ett ungefär kom Maris mamma och hämtade oss och Jag, Jamiee och Mari åkte sov hemma hos Mari. Blev inga bilder från dansen tyvärr, men det kanske är lika bra eftersom man såg ut som crap och svettet bara rann. Tog iaf några bilder hos Mari när vi kom hem som jag kan lägga upp =).

Kom precis hem nu och ska göra mig iordning för Mari och Jaimee kommer snart och hämtar mig igen, vi ska åka till sjön och ligga där och steka hela dagen.

Ni som undrar vad som hänt med Erica blogg. Jag vet inte riktigt vad som hänt. Något hände med utbytesstudent.se så hennes blogg är borta just nu.. men jag tror dom ska fixa det och hennes blogg kommer tillbaka om ett tag förhoppningsvis.. tror jag :).

Haha åh!! Erica om du ser det här! Kaitlyn var at the pheonix igårkväll plus hennes kompis som kom fram till Kara du vet. Jag dansade och när jag kollade till höger stod dom där och glodde... som vanligt. Mari som var jättefull skriker "åh Sara där är den där tjejen som vill slå dig". Fast ingenting hände som tur va, jag fortasatte dansa och när jag kollade dit efter ett tag var dom borta. Så jag lever än =).

Okej nu måste jag hoppa in i duschen.. ville bara göra en snabb uppdatering. Ikväll ska jag umgås med Mari och Julia, vi har lite planer men vi får se vad som händer.

Puss&Kram

Mari & Jaimee

Kom ihåg att dom här bilderna är tagna klockan tre på natten och efter en hel kväll på dansgolvet. Så det är okej att vi ser ut som vi gör =)

Mari & Addie, god i love that dog



Kommentarer
Postat av: ERICA

HAHAHAHAH kaitlyn, asså jag skulle göra ALLT FÖR ATT VARA DÄR HAHAHA

2010-05-16 @ 15:16:19
URL: http://UTBYTESSTUDENT.SE/ERICA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0