PROM NIGHT

Heej, förlåt för att ag har varit så dålig på att uppdatera men som jag skrev tidigare har jag så mycket att göra nu mot slutet så har inte tid att sitta och blogga. Vill bara passa på att njuta av tiden jag har kvar.

Ikväll är det prom!!!!! Det ska bli så kuuul! Jag ska göra mig iordning här hemme och runt fem åker jag till Beckys hus där partybussen ska hämta upp oss. Vi är 20 stycken som ska åka i bussen tillsammans till San Francisco och sen blir det middag och dans där till klockan halv tolv. Det här kommer bli SICK. Efter dansen vet jag inte vad jag ska göra, inte än. En del sover kvar i SF men jag vill tillbaka till Petaluma för jag hoppas på att hitta ngn riktigt bra fest. Dessutom har vi partybussen till halv två på morgonen så vi kan festa i den medan vi åker runt och letar fester =)

Hoppas man kan ta med sig kamera dit.. Då ska jag ta MASSA bilder som jag kan lägga upp. Kan försöka uppdatera imorgon igen men är inte säker på om jag kommer hinna. Det är seniors ditch day imorgon vilken betyder att vi inte behöver gå till skolan :D hihi jag är glad jag är en senior. Istället ska vi åkte till sjön tror jag =) jippiiiie, jag älskar att vara där.

Hur har eran helg varit?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Nikki

bilder bilder bilder bilder :D

2010-05-23 @ 21:11:13
Postat av: Bibbi

Jämfört med din helg har min varit lugn men underbar tillsammans med Jari.Väntar med spänning på fina bilder på dej.

Kram Bibbi

2010-05-24 @ 10:30:43
Postat av: Bibbi

Hej Sara

Jämfört med din helg var min lugn men underbara tillsammans med Jari.Väntar med spänning på bilder.



Kram Bibbi

2010-05-24 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0