Mitt schema kind of

Kom precis hem från ett kickboxing pass och en zumba klass så nu är jag sluuuuut.

Sitter och planerar mitt goodbye party USCHUSCHUSCH! Jag har 27 dagar kvar i USA, det är sjukt?! För att beskriva den här känslan jag har inombords på bästa sätt är att jämföra det med döden. Okej det kankse är att ta i lite men det känns så. Jag ska lämna mitt liv här, allt jag har här och komma till ett annat liv. Det gör ont det gör så ooooooont!!!! Missförstå mig inte. Jag är jätteglad att jag ska få komma hem och träffa alla. Kan inte vänta det ska bli så sjuktskönt att se er igen och jag saknar er så det gör ont men det ena överväger inte det andra. Jag ska fortfarande lämna mitt liv jag har här.

Visst jag kommer kunna komma tillbaka och hälsa på men det kommer aldrig vara samma sak. Jag kommer aldrig mer gå till Petaluma high, jag kommer aldrig mer gå till gymmet, jag kommer aldrig mer bo hos min familj, alla vänner kommer vara utspridda i USA för college. ALLT kommer vara förändrat. Det här är verkligen hemskt och jag vet inte hur jag ska klara av att åka härifrån. Jag hade sån tur och kom till världensbästa familj, ställe, skola, vänner så nu kommer det bli ett helvete att lämna allt. AJAJAJ min mage!! =(=(=(=(

Dom här sista dagarna kommer gå sjuktfort också. Jag har varje helgdag planerad nu. Det är så stressigt och så mycket som händer på samma gång. Den här helgen ska jag på neondansen, nästa helg är PROM!!! och seniors ditch day (då ingen går till skolan dagen efter prom). Helgen efter det åker vi till mormorns och morfarns cabin för att umgås bara jag, Abby och Sandy.

Helgen efter det är den galnaste! Vi har graduation lördag morgon, efter graduation ska vi hem och massa folk kommer över för att fira min och stephens graduation, samtidigt som jag ska försöka att gå på några av mina kompisars fester under samma dag. På kvällen samma dag kommer ALLA seniors i hela Petaluma åka iväg. Det kommer bli grymt, vi kommer vara flera hundra seniors. Kommer inte ihåg vart vi ska men alla åker till ett ställe och gör olika aktiviteter och festar detta kommer hålla på till 4:30 på morgonen då bussen kommer ta oss hem igen. Skolan har fixat allt det för att inte ungdomar ska supa skallen av sig efter graduation i guess. Det ska bli så kul!! speciellt eftersom det är alla skolor i Petaluma som åker, så det kommer vara massa nytt folk och massa från min organisation =D.  På söndagen kommer alla vara jättetrötta MEN jag ska ha mitt poolparty/goodbye party då eftersom det är den ända dagen som vi kommer ha tid. Mitt år började med ett poolparty och kommer sluta med ett :'/.

På måndagen ska jag, Abby och Sandy dra till en resort och ha en spa dag bara vi tjejer. Ligga vid en pool ngnstans och få massage och facial. Sweeeet!!! =). Tisdagen= sista middagen med familjen. Antar att jag bara ska vara hemma och sitta som klistrad på min familj. Onsdagen= SWEDEN!!!!!!! =D=D Jag kommer träffa mina älskade vänner och familj! =D

Se hur fort det kommer gå omg, men har så mkt roliga saker framför mig :D Åh gud det här blev fööör lång text. Hoppas ni orkade läsa den ^^.

KÄRLEK FRÅN CALI

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Usch, jag blir tårögd.. Du verkar ha hamnat på världens bästa ställe. Vad hemskt att behöva lämna det :/

2010-05-13 @ 09:47:12
URL: http://idie.myshowroom.se
Postat av: sophie

hej, din kompis erica hon som var och hälsade på dig, vet du adressen till hennes bloggg??

2010-05-13 @ 15:35:00
Postat av: Moster

Mitt lilla småben! Så fort du ser mig när du kommer tillbaka till Sweden så kommer du glömma Petaluma och bara tycka allt är bra!!! haha!!!

Ta vara på tiden du har kvar och tänk bara vad underbart det har varit och att du haft sådan tur att du har fått uppleva detta år!! Vi räknar ner dagarna ska du veta...kommer krama dig HÅÅÅÅRT!!! Miss you! LOVE!!! :))

2010-05-13 @ 20:58:28
Postat av: emilia

asså jag vet inte vad som hände med ericas blogg:o

vet du det?

eller om du får veta när du kommer hem ,har du lust att berätta då? (a)

2010-05-15 @ 16:58:40
Postat av: ERICA!!!!

MIN BLOGG KOMMER UPP IGEN! HÅLL UTKIK! NÅGOT HÄNDE SÅ ALLT STÄNGDES NER, MEN DET KOMMER TILLBAKA =)

2010-05-16 @ 15:10:34
URL: http://utbytesstudent.se/erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0