Min underbara helg!!

Bästa lördagen ever. Blev överraskad när jag kom till sjön trodde inte det skulle vara så nice som det var där. Det var så mycket folk där. Massa från våran skola och från andra skolor, det var som en stor fest med bara ungdomar. Alla drack, lyssnade på musik, solade, badade och spelade beerpong. Solen sken och det var hur härligt som helst!! Vill ligga där varjedag nu, jättemysigt verkligen! Åkte dit med Mari och Jaimee och sen mötte vi upp Ari där också. Vi stannade i några timmar tills solen började gå ner. Efter sjön åkte jag hem till mig och gjorde mig iordning, Lea kom över också. Lite senare kom Mari och Colli och hämtade oss och vi åkte till downtown och käkade Sushi medan vi väntade på att Julia skulle sluta jobba så vi kunde möta henne. Vi gjorde inget speciellt den kvällen, mötte lite folk och crusade runt downtown som vi alltid gör när det inte finns något att göra. Kom hem runt ett på natten och Lea sov över här som vanligt =). Gjorde inte så mycket att kvällen blev lugn för var jättetrött efter hela dagen vid sjön.

Imorse vaknade jag upp och gjorde alla mina sysslor fort, städade rummet, tömde diskmaskinerna och bytte lakan. Jag var tvungen att skynda mig för jag och Abby hade planer för dagen. När vi var klara med våra sysslor packade vi en stor väska full med mat och snacks. Det var inte så fint väder idag men vi ville åka till sjön igen och ha picknick där, bara hon och jag.

När vi kom dit var det kallt och det var bara två gubbar som satt där. Eftersom sjön ligger helt avlägset från allt vågade vi inte gå ner dit när dom två gubbarna satt där, det kändes bara obehagligt, så vi satte oss på hennes truck istället och hade picknick där. Vi satt där i ungefär en timme innan vi blev rastlösa och bestämde oss för att åka hem. Efter ungefär 30 minuter i bilen inser vi att vi kört helt fel väg. Vi kom till en djurpark och fick se några apot iaf =). Abby har ju precis fått sitt körkort och har inte kört så mycket än och är därför inte så bra på att hitta överallt. Vi körde runt lite överallt, säkert i cirklar och helt plötsligt var vi i Santa Rosa mall. Vi bestämde oss för att gå in och shoppa lite och käka middag där eftersom klockan redan hunnit bli sex. Vi stannade inte så länge, gick i bara några affärer och käkade fort sedan körde vi vidare till stranden. Halvvägs till stranden insåg vi att vi inte skulle ha tillräcklig mycket bensin för att åka hela vägen ut så vi vände och åkte hem. Vi var borta heladagen idag, hade våran egna lilla utflykt, det var jättemysigt och skönt att umgås med min syrra lite. När vi kom hem satte vi på en film och slappade i soffan och nu ligger jag i min säng redo att sova.

Det var min helg. Hade en jättebra helg verkligen. Nästa helg är prom ahhh läskigt och roligt! =D Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha för skor eller hur jag ska ha mitt hår och smink. Måste komma på ngt snart, vill inte sitta där i sista sekund och bara ta på mig ngt. Iaf nu ska jag sova =) Hoppas ni haft en bra helg!

Pusspuss




Jaimee & Mari


Mari & jag


Beerpong

Mari & Ari

Ari & Mari igen

Mari och Jaimee utanför TACOBELL!!! =)

Mari, Lea och Collin på världensbästa sushi restaurang

Lägger upp bilder från min och Abbys söndag imorgon eller så fort jag kan för min dator håller på att dö nu och jag är för trött för att koppla in laddaren =). Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, så mysigt det såg ut :)

2010-05-17 @ 21:58:32
URL: http://idieeee.blogg.se/
Postat av: sara :*

fin blogg ;)

2010-05-21 @ 06:52:38
URL: http://saramjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0