söndag

Nu är helgen nästan slut. Har haft en bra helg =) Var på Baseboll matchen i fredags och igår lekte jag att jag var 14 år igen och hängde runt downtown med massa 15 åringar. Haha men det var ganska kul att se hur coola dom trodde att dom var. Ena killen som var 16 satt och visade sina tatueringar och piercingar och trodde han var hur cool som helst. Sen skulle dom slåss också, ni vet sånna där töntiga bråk som alltid slutar med en handskakning. Det var iaf kul att skratta åt dom. Kom ihåg när jag var i den åldern och var precis som dom. Haha gamla tider JAG ÄR JU som sagt 18 nu och jättemogen!! ^^

Nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag till Santa Rosa mall och kolla runt. Puss



GIANTS VANN! :D inte för att jag bryr mig men ändå =)
Haha när vi satt i bilen påväg hem frågade jag vilka som vann. och det var vi :D. Kom på att jag inte hade kollat på matchen ett dugg. Visste helt ärligt inte om vi vann eller inte. Jag var för upptagen med att dansa till alla bra låtar som kom i pauserna. Plus att dom hade en stor skärm där dom zoomade in på par och dom pussades. Ni vet som man ser i filmer? Det var det bästa med hela matchen :D

KISS CAAAAM! Det var folk som friade också. Dom skickade sms och sen visades det på skärmen. Tror det var tre olika personer som friade under kvällen. "*** will you marry me?" sååå gulligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0