Wednesday!

Kom precis hem från två svettiga pass på gymmet. Först kick boxing och sen zumba, lika kul som alltid. Jag äääääälskar verkligen att dansa. Hoppas dom har lika bra danslärare i Sverige som dom har här, världens energi har hon. Nu ska jag stänga av datorn och umgås med min lillasyster som sitter breve mig. Tror vi ska sätta på en film som vi kan somna till här i mitt rum. Nattinatti! <3

Oh, en sak till! Tack mormor, mamma, Pappa, Annika och William för vykorten :D Japp snart ses vi!! Haha man kan verkligen se att mamma och mormor är mamma och dotter, börjar vykorten EXAKT likadant haha <3 "tänk att nu är det bara ... dagar kvar" :D

I love u <3








"I dont know what my life would be like without you in it! it would be so boring! you really made my senior year perfect!!"

Det värmer verkligen att höra sånt här samtidigt som det gör så fruktansvärt ont. Jag kommer alltid att komma ihåg den här tjejen. Hon är min bästavän här och vi har minnen tillsammans som är oförglömliga!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

söt bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0